Friday 6 October 2017

Forex Fabrikk App Ipad


Apps: Forex fabrikk iPhone iPad Forex Trading og Forex Tips Versjon: 1.0 Av Gyan Sahoo I Finans Kompatibel med: iPhone iPad Velkommen til denne appen, Forex Trading og Forex Tips. Hvis du søker etter informasjon om forex trading, eller hvis du er ny å forex trading, da har du tatt den riktige beslutningen. Vi har tatt med spesielle. Forex Trading Strategies Versjon: 1.0 Av AppWarrior In Finance Kompatibel med: iPhone iPad Oppdag Forex Trading StrategiesForex trading innebærer handel i internasjonale valutaer. Forex kan hjelpe deg med å tjene mye penger. Men det er visse forhold å følge før handel i Forex. En må ha en grundig kunnskap. App Detail Forex Factory Kalender, Market News Hva er nytt Fix app krasj for bestemte brukere. Appbeskrivelse Når det er utallige apper på appbutikken, er det veldig vanskelig å finne ut den perfekte appen som passer dine behov. Og det er derfor vi bringer deg vet alt om forex app for deg. Få alle viktige ting i tide. Alt og alt relatert til forex-nyheter, tar vi med deg det for deg på en plattform. En liten app som gir stor informasjon. Få alle nyhetene på farten, uansett om du er på reise, på ferie, ikke tid til å søke etter nyheter hele tiden, forex kommer hendig. Et trykk og du er god til å finne alle viktige ting om forex. Les forex nyheter i sanntid. Aldri noensinne savner en enkelt nyhet ved å bruke denne appen. Hovedtrekk: - Hold deg oppdatert med de nyeste Forex nyheter med vår Forex Factory News app - Kategori filter les bare det som betyr noe for deg. - Velg hva du vil lese - Alle nyheter på en app. - Informativ til alle brukere, nybegynnere, middels, pro eller ekstra pro - Hold deg oppdatert - Hold deg foran alle tjener store fortjenester - Daglig nyhetsoppdatering - Minutanalyse - Plan klokt - Del med venner og familie iPhone Skjermbilder (klikk for å forstørre) iPad SkjermbilderIpad , Android eller Windows Tablet for MT4 Ble med mar 2009 Status: Jeg vet at jeg ikke vet noe 2,415 Innlegg Jeg er sikker på at mange diskusjoner allerede har skjedd her, men jeg vil gjerne ha noen erfarne meninger om alternativene mine i tabletthandel. Jeg vurderer hvilken tablett som skal brukes til Metatrader 4, og jeg vil ikke bruke ekstern pålogging på PCen min. I det siste ser det ut til at vi kan få MT4 for hvert tilfelle. Så hvem som har brukt MT4 på Ipad, Android eller Windows-nettleser, vennligst kommentere følgende (bare folk som faktisk har brukt det, ikke generelle meninger): 1. Ipad (ikke Iphone) MT4: Får du en skjerm som tradisjonell MT4, det vil si at 2-3 valutaer på mange tidsrammer er åpne, eller du kan bare ha en valuta forsterker en TF om gangen. Hvis det er sant, vil jeg tro at Ipad 3 utvidet oppløsning vil være nyttig. 2. Windows Tablet: Jeg antar at du får den tradisjonelle MT4 her. Er det brukbart, andre problemer å vurdere. Får du alle vanlige indis og skript? 3. Android: Noen fordeler her Jeg er sikker på at mange diskusjoner allerede har skjedd her, men jeg vil gjerne ha noen erfarne meninger om alternativene mine i tabletthandel. Jeg vurderer hvilken tablett som skal brukes til Metatrader 4, og jeg vil ikke bruke ekstern pålogging på PCen min. I det siste ser det ut til at vi kan få MT4 for hvert tilfelle. Så hvem som har brukt MT4 på Ipad, Android eller Windows-nettleser, vennligst kommentere følgende (bare folk som faktisk har brukt det, ikke generelle meninger): 1. Ipad (ikke Iphone) MT4: Får du en skjerm som tradisjonell MT4, dvs. har 2-3 valutaer på. Den opprinnelige MT4-plattformen fra metatech for ipadipad3 er veldig dårlig imo. Det er ikke engang designet for ipad, det er den iphone-versjonen du kjører. Akkurat det samme. Du har bare muligheten til å zoome for å fylle hele skjermen. Du kan ikke legge til tilpassede indikatorer du bruker på pc mt4, det er bare noen grunnleggende. Kanskje det er ett alternativ. Kalt Trade Interceptor (du kan google det). Bare testet det noen uker siden, og det har en bedre oppløsning (designet for iPad). Men jeg tror bare grunnleggende teknisk analyse er mulig, ingen tilpassede indikatorer. Nå må du bekrefte og kaste gjennom sms verifisering for å få tilgang, så jeg prøvde ikke appen de siste ukene. Hvis MetaTrader-utviklerne vil oppdatere appen til å passe til ipad-skjermen, og tillate atleast noen form for tilpassede indikatorer som i den opprinnelige mt4, ville det være fantastisk. Men det kan være at de ikke har lov til å, siden eple ikke tillater utviklere å publisere apper der brukeren er i stand til å kodekodekryssende egendefinerte koder. Tusen takk for dine meninger. Så langt ser det ut til at Android og Ipad er ute. Alle som bruker en Windows-nettbrett, har en 4-årig Windows-nettbrett. Den har WinXP på den og det kjører MT4 ingen probs. Selskapet gikk i kapittel 11, så det har ingen betydning for merkevaren jeg har, du kan ikke få en som noe mer uansett. Dessuten er de nyere prosessorene veien å gå. Ting du bør vurdere når du kjøper en nettbrett for handel: Batterikapasitet, hvor ofte vil du kunne lade den, hvor lang tid varer den og er det et alternativ for å få et utvidet batteri. Internett-tilkobling. For meg å ha et spor for et sim-kort er et MUST WiFi ikke alltid tilgjengelig. Du kan også vurdere et alternativ for å koble til et nettverk. Dokkingstasjonen for det gjør at jeg kan koble meg til hjemmenettverket mitt og gjøre oppdateringer etc. gjennom nettverket mitt sikkert og raskt. Dokkingstasjoner. De er hyggelige. Gruven lader batteriet, kobles til nettverket osv. Automatisk. Den har også video ut med en kontakt for å koble den til en skjerm. Noe å vurdere. Inngangsmetoder. Gruven har et tastatur innebygd, berøringsskjerm med en pekepinne, optisk musinngang ved å bevege fingeren over sensoren for å flytte musen rundt osv. Dette gjør plotting trendlines etc en bris. Minst 2 megs ram. Hvis du får en tablett, ikke glem at du bare kan sette den i hvilemodus for å spare batteriet og ta det ut av dvalemodus og se på sitater og administrere stillingene dine på omtrent 15 sekunder. LOL-tabletter er nyttige. Men hovedsakelig bruker jeg bare Teamviewer på min Android-telefon for å fjernkontrollen min datamaskin hjemme for å handle og administrere posisjonene mine. Jeg har tabletten praktisk, selv om jeg trenger det. Telefoner har avansert så mye de siste årene at det bare er mer praktisk for meg å bruke telefonen mesteparten av tiden enn tabletten. Men hvis du ser etter å få en nettbrett for handel, er en Windows-basert nettbrett den eneste måten å gå etter min mening. Netbook Navigator ser interessant ut til meg. Hvis jeg var i markedet for en ny, så var det å se på det og sammenlignbare tabletter. Håper dette hjelper, Happy Trends SatchFan Jeg har en 4 år gammel Windows-nettbrett. Den har WinXP på den og det kjører MT4 ingen probs. Selskapet gikk i kapittel 11, så det har ingen betydning for merkevaren jeg har, du kan ikke få en som noe mer uansett. Dessuten er de nyere prosessorene veien å gå. Ting du bør vurdere når du kjøper en nettbrett for handel: listeBatteri kapasitet, hvor ofte vil du kunne lade den, hvor lang tid varer den og er det et alternativ for å få et utvidet batteri. Internet tilkobling. For meg å ha et spor for et sim-kort er et MUST WiFi ikke alltid tilgjengelig. Veldig nyttig innlegg. Takk, mann

No comments:

Post a Comment