Sunday 8 October 2017

Forex Demo Vs Real Konto


MetaTrader: Demo Account vs Real Account Når du velger å investere pengene dine på markedene, må du velge en megler og prøve sin handelsplattform for å finne ut om det passer deg, hvis det er brukervennlig, om de foreslåtte produktene er de du vil investere i, etc. Så du vil først åpne en demo-konto før du åpner en live-konto og legger inn penger. MetaTrader, levert av MetaQuotes Software Corp, er en av de mest kjente handelsplatformene. MetaTrader4 (MT4) - platformen dominerer FOREX-markedet, mens MetaTrader5 (MT5) gir tilgang til andre markeder, avhengig av megleren du bruker (Forex, CFD, Futures, Equity Markets). For bedre å forstå de viktigste forskjellene mellom MT4 og MT5-plattformene, anbefaler jeg at du leser vår tidligere artikkel: MetaTrader 4 vs 5 Which One (2015 Review) for å vite hvilken plattform som passer deg best. MetaTrader: Demo Account vs Real Account Slippage, re-quotes og latenstid i utførelse På utførelsesnivået, tror du kanskje at du ikke bør se noen forskjeller mellom en ekte konto og en demo-konto. Likevel kan du ofte observere forskjeller i form av likviditet, slipp eller latens avhengig av megleren du bruker, fordi en demo-konto ikke kan fullstendig simulere supplydemand-aspektet. Markeds Likviditet er begrepet for å kjøpe eller selge en eiendel uten å utløse store endringer i asset8217s-prisen. Slippage er forskjellen mellom den påkrevde prisen og prisen som handelen faktisk utløses av (inngangspris eller utgangspris med noen form for bestilling: begrensningsordrer, markedsordrer, stop-loss eller take-profit bestillinger). Spredet er ditt megleravgift. Det er forskjellen mellom kjøpesummen og salgsprisen, spørsmålet og budprisen, derav navnet på bud-spredning. Den tilgjengelige markedslikviditeten kan variere avhengig av hvilket marked du investerer i, og de nåværende markedsforholdene som kan øke volatiliteten: er det en markedsflytende statistikkverdi Er en sentralbank kommer til å snakke om sin rateavgjørelse Er det en krig som blir erklært Er det en naturkatastrofe skjer Denne likviditetsdybden kan ikke helt simuleres på en demo-konto hvis mange handelsmenn plutselig vil kjøpe USD og selge EUR for eksempel. Disse endringene i markedsforholdene påvirker også ventetid, slipp og spredning. En megler kan utføre ordrer med stoppordre mer nøyaktig med en demo-konto, mens du vil håndtere betydelig slippe med en reell konto på grunn av likviditet og markedsforhold. Det samme gjelder spredningen, som kan øke i perioder med begrenset likviditet eller under meget volatile hendelser (for eksempel Brexit), mens du ofte har statiske spredninger med demokontoer. Den største utfordringen: deg selv Den største forskjellen ligger i det psykologiske aspektet. Med en reell konto, vil du ikke ha samme beslutningsprosess, samme kapital eller samme reaksjoner på fortjeneste (eller tap) som med en demo-konto. Din pengeforvaltning vil også bli påvirket av din mentale tilstand og om du respekterer din handelsplan. Dine følelser vil gjøre hele forskjellen mellom ytelsen til en demo-konto fordi it8217s ikke dine penger og resultatet av en ekte konto. Denne gangen har du bestemt deg for å flytte til en ekte penger konto Noen tips for å oppnå samme ytelse på en ekte konto Du må prøve å minimere skadelige følelser for å unngå å forurense din handel. Du må prøve hvor som helst å handle trinnvis for å bruke ressursene til megleren, for eksempel ved å bruke forskjellige massestørrelser: første mikroposter og deretter mini mye, deretter 1 komplett lot8230 Dette er bedre å unngå å handle med produkter som du egentlig ikke vet fordi volatiliteten, spredene, margene etc. kan være annerledes enn hva du er vant til. Igjen, bør du bruke informasjonen som er tilgjengelig fra megleren på marginer, spreads og provisjoner. Forsøk å unngå handel med markedsforhold du ikke vet, for eksempel trading nyheter, noe som forårsaker høy volatilitet og lavere likviditet. Det er også bedre å ikke handle på fredag ​​eller søndag kveld. Det er nødvendig å ha en solid handelsplan du har testet og viktigst at du vil følge. Det må implementeres med god pengestyring: vite hvordan du estimerer forventet fortjeneste (plasser en grenseordre minst 2 ganger høyere enn stoppet), definer den tilknyttede risikoen (stoppet skal ikke overstige mer enn 3 av dine total kapital) vurdere investeringsnivået som kreves for å ta stilling, med tanke på løftestangseffekten. Du bør alltid ha et risikobesparende forhold før du går inn i stillingen, vanligvis 2x eller høyere. Du kan forbedre sjansene for suksess i handel ved å være mer tålmodig. Les vår tidligere artikkel: Tålmodighet i handel: hvorfor det vil hjelpe deg med å oppnå livslang mål. Hva venter du på? KOMME I GANG MED FOREX TRADING ACADEMY Carolane de Palmas Etter å ha blitt uteksaminert med en mastergrad i Corporate Finance Financial Markets, og fikk AMF sertifisering (Financial Markets Regulator i Frankrike), gikk Carolane til markedsanalyseselskapet Highwave360 for å delta i den europeiske lanseringen av deres nye markedsanalysesoftware. Hun blir da en selvstendig næringsdrivende, som investerer mest i europeiske og amerikanske aksjer og indekser, samt skriver markedsanalyser for en rekke ulike meglere. Hun er COO av en kanadisk fond som spesialiserer seg på alternative investeringer. MetaTrader 4 High Risk Investment Warning: Valutahandel og - kontrakter for forskjeller på margin har høy risiko, og kan ikke være egnet for alle investorer. Muligheten er at du kan opprettholde et tap som overstiger dine deponerte midler, og derfor bør du ikke spekulere med kapital som du ikke har råd til å tape. Før du bestemmer deg for å handle med produkter som tilbys av FXCM, bør du nøye vurdere dine mål, økonomiske situasjoner, behov og nivå av erfaring. Du bør være oppmerksom på alle risikoene knyttet til handel på margin. FXCM gir generelle råd som ikke tar hensyn til dine mål, økonomiske situasjoner eller behov. Innholdet på denne nettsiden må ikke tolkes som personlig rådgivning. FXCM anbefaler at du søker råd fra en egen finansiell rådgiver. Vennligst klikk her for å lese full risiko advarsel. FXCM er en registrert handels - og detaljhandelsforhandler for Futures Commission med Commodity Futures Trading Commission og er medlem av National Futures Association. NFA 0308179 Forex Capital Markets, LLC (FXCM LLC) er et driftsdatterselskap innen FXCM-gruppen av selskaper (samlet FXCM-konsernet). Alle referanser på dette nettstedet til FXCM refererer til FXCM-gruppen. Vær oppmerksom på at informasjonen på denne nettsiden kun er beregnet for detaljhandelskunder, og visse representasjoner heri kan ikke gjelde for Kvalifiserte Kontraktsdeltakere (dvs. institusjonelle kunder) som definert i Retningslinjeloven § 1 (a) (12). Opphavsretts kopi 2017 Forex Capital Markets. Alle rettigheter reservert. 55 Vann St. 50th Floor, New York, NY 10041 USAHvordan er forskjellen DEMO vs LIVE konto trading Den eneste måten å vite er å prøve. Du kan ikke muligens forklare forskjellen mellom demo og live trading, i et forum innlegg. Hvorfor, enkelt, alle reagerer annerledes for å leve handel, det er ingen felles reaksjon eller vanlig forklaring. En fyr kan flytte fra demo til å leve og har ikke noe problem i det hele tatt. En annen gjør kamp i årevis. Eneste måten å vite er å prøve. Mens jeg har en live konto som er mitt hovedfokus, kjører jeg fortsatt en demo selv etter mer enn 3 års handel. Jeg bruker den til å teste nye ideer, men jeg finner Im som pissed off med å gjøre en feil i demoen som jeg er i livekontoen. Det kan være at dette kommer med tiden. Hvis jeg gjør noe dumt når jeg går inn i en demohandel, innser jeg at jeg ikke har råd til å duplisere den feilen når jeg handler med ekte penger. Så, for tiden, det er egentlig ingen mental forskjell mellom live og demo. Minst demohandel gir deg tid til å skjerpe din metode, lære av feilene dine (forhåpentligvis) og forberede deg på den virkelige verden. Ikke fortsett til du har handlet demo i minst tre fortløpende lønnsomme måneder, og start deretter med den minste størrelsen du kan. På dette punktet alt du ønsker å gjøre er å lære å handle profittabelt, vil den større prisen følge. Mens jeg har en live konto som er mitt hovedfokus, kjører jeg fortsatt en demo selv etter mer enn 3 års handel. Jeg bruker den til å teste nye ideer, men jeg finner Im som pissed off med å gjøre en feil i demoen som jeg er i livekontoen. Det kan være at dette kommer med tiden. Hvis jeg gjør noe dumt når jeg går inn i en demohandel, innser jeg at jeg ikke har råd til å duplisere den feilen når jeg handler med ekte penger. Så, for tiden, det er egentlig ingen mental forskjell mellom live og demo. Minst demohandel gir deg tid til å skjerpe din metode, lære. Yup, jeg gjør både demo og live, har forskjellig demo og lever kontoer for ulike strategier og testing. Ring meg merkelig, men jeg bryr meg om pips og ikke om penger. Jeg får den samme glade følelsen når jeg tjener på en demo-konto som når jeg lager faktiske penger. På samme måte føler jeg ikke forskjellen mellom liv og demo tap. Rett, det er bare sant til du åpner live en. Det er helt annerledes og jeg mener absolutt. Hver og en er god å spille peanøtter. Jeg forteller deg enda mer, at alle skal starte med live-konto mini-konto 0,01 mye vil gi deg muligheten til å spille 1 cent per pip. Jeg tror ikke du skal gråte og miste 40 cent eller så, men i det minste det er veldig nært til virkeligheten. Du føler deg bedre, du kan alltid øke masse størrelser. Dessuten er utførelsen svært forskjellig mellom Live og Demo. Demo vil utføre bestillingen din selv mens paret beveger seg raskt, og live-konto vil gi deg quotOff quotesquot Feil, fordi når du trykker på knappen, bør paret være stille og ikke i bevegelse i noen retning. Viewer Discretion Advised: Skal vi shag nå eller skal vi shag senere. -) Re psykologien, jeg kan ha en live handel gå 50 mot meg, og det forstyrrer meg ikke mer enn i demo. Ive viste det til meg selv, ved flere anledninger. Men hvis jeg handlet 100x det nivået, det vil si 5000 ned, så vet jeg at mine følelser ville overstyr mine handelsbeslutninger. Så min trøstgrense ligger et sted mellom disse ytterpunktene, og den eneste måten jeg skal finne ut på, er å forsøke at jeg mistenker at hver enkelt har en annen komfortgrense, og det er mye som sannsynligvis avhenger av hans økonomiske situasjon og. Ekte. Men jo større størrelsen på kontoen din, desto større terskelen vil være. Derfor bør du risikere en fast prosentandel som du føler deg komfortabel med. Sett et stopp-tap, og hold deg fast med det. Etter min mening handler det om det nærmeste du kan få til quotemotion gratis tradingquot. Kanskje ovennevnte er litt for utopisk, men det er en av de beste egenskapene å bli en vellykket handelsmann etter min mening å lære å kvittere dine tapquot. Spiken som stikker ut blir hamret tilbake for meg, det er egentlig ingen mental forskjell mellom live og demo. Minst demohandel gir deg tid til å skjerpe din metode, lære av feilene dine (forhåpentligvis) og forberede deg på den virkelige verden. Ikke fortsett til du har handlet demo i minst tre fortløpende lønnsomme måneder, og start deretter med den minste størrelsen du kan. På dette punktet alt du ønsker å gjøre er å lære å handle profittabelt, vil den større prisen følge. Peter, jeg lærte mye fra tråden din. Fortsett å lese innleggene dine om og om igjen. Demo handles i ca 7 år før du åpner en ekte konto (nei, det er ikke en skrivefeil, det er syv). Så åpnet og busted en ekte konto. Gikk til mikrokontoer. Busted seks eller syv av dem. Deretter re-startet og busted kontoen min igjen. Så gikk det igjen til demonstrasjon i ytterligere elleve måneder før gjenoppstarten. Trading er mitt yrke nå. Den store suksessfaktoren som du nevnte ovenfor var å holde min stillingsstørrelse liten, veldig liten, veldig veldig liten. Jeg vet ikke hvordan jeg skal takke deg for ditt råd. Kanskje hjelper denne experiece noen som leser dette innlegget. The Thief of Wall Street Demo handles i ca 7 år før du åpner en ekte konto (nei, det er ikke en skrivefeil, det er syv). Så åpnet og busted en ekte konto. Gikk til mikrokontoer. Busted seks eller sevenof dem. Deretter re-startet og busted kontoen min igjen. Så gikk det igjen til demonstrasjon i ytterligere elleve måneder før gjenoppstarten. Så langt lever en og en demo for meg. Jeg kjemper med tann og spiker for ikke å la dette skje igjen, så min demo-konto er like viktig for meg som den levende. Hvis jeg blåser en annen demo så må jeg tenke på hva jeg gjør. Jeg vil flytte bort fra å ta kortere sikt (1 - 3 dager er kort for meg) og finne måter som bruker SR som lar meg holde i uker. Det er poenget med demonstrasjonen, for å prøve nye ideer og strategier mens du bygger den levende kontoen sakte, men sikkert. Nå er handel mitt yrke. Den store suksessfaktoren som du nevnte ovenfor var å holde min stillingsstørrelse liten, veldig liten, veldig veldig liten. Jeg vet ikke hvordan jeg skal takke deg for ditt råd. Kanskje hjelper denne experiece noen som leser dette innlegget. Det er godt å vite at mitt hovedmål når jeg startet den tråden, var å hjelpe minst en person til å lykkes med dette. Hvis du er den ene så føler jeg deg fornøyd.

No comments:

Post a Comment