Saturday 4 November 2017

Forex Scalping Indikatorer Nedlasting


FSD TEAM Forex Programvareutvikler Taem Profit and Loss Potensiell ansvarsfraskrivelse I ethvert marked der det er potensial for profitt, eksisterer det også en risiko for tap. Ingen av informasjonen om 3. candle trading system metodikk eller noen informasjon eller utdanning som tilbys til kunden på noen måte sikrer at kunden vil tjene penger på Forex markedet. Informasjonen i dette dokumentet utgjør ikke investeringsrådgivning. Jeg vil ikke akseptere ansvar for tap eller skade, inkludert uten begrensning til tap av fortjeneste, som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller tillit til slik informasjon. Hypotetisk ytelse eller tilbakeprøvde resultater Hypotetiske resultatresultater har mange iboende begrensninger. Ingen representasjon blir gjort at en hvilken som helst konto vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner på de som er avledet eller vist. Det er ofte skarpe forskjeller mellom hypotetisk ytelse som resulterer i de faktiske resultatene som senere oppnås ved et bestemt handelsprogram. En av begrensningene i hypotetiske resultatresultater er at de generelt er forberedt til fordel for baksynet. I tillegg innebærer hypotetisk handel ingen finansiell risiko. Ingen hypotetisk handelsregnskap kan fullt ut redegjøre for virkningen av finansiell risiko i faktisk handel. Evnen til å tåle tap eller overholde et bestemt handelsprogram på tross av handelsstap er vesentlige punkter som kan påvirke faktiske handelsresultater negativt. Det er mange andre faktorer knyttet til markedene generelt eller til implementering av et bestemt handelsprogram som ikke fullt ut kan tas hensyn til ved reparasjon av hypotetiske resultatresultater som alle kan påvirke faktiske handelsresultater negativt. Ved å bruke Free Scalping Indicator Trading System, bekrefter du at du er samtykke voksne og forstår din beslutning. Fri Scalping Indicator indikator for scalping med lønnsomhet av 80 Free Scalping Indicator er designet for scalping på store valutapar. Ifølge utviklerne, er indikatoren ikke repaint, og lønnsomheten er 60-80. Free Scalping Indicator anbefales for bruk på tidsrammer M1 - M15. Egenskaper for Free Scalping Indicator Platform: Metatrader4 Valutapar: Major valutapar Handelstid: Døgnet rundt Timeplan: M1 - M15 Anbefalt megler: Alpari Handelsregler med Free Scalping Indikator KJØP signal for det vurderte krysset nulllinjens histogramindikator for bunn - opp og endre fargen fra rød til gul. Selg signalet for den vurderte krysse nulllinjens histogram fra toppen ned og endre fargeshistogrammet fra gul til rødt: Stopputviklere anbefaler at du installerer på en avstand på fem punkter fra forrige lys. Utgang utføres når et motsatt signal eller når motstands - og støttenivåer oppnås. Det anbefales ikke å bruke Free Scalping Indicator under viktige makroøkonomiske utgivelser. Etter min mening krever Free Scalping Indicatorsignaler ekstra filtrering, noe som vil øke effektiviteten. I arkivet FreeScalpingIndicator. rar: Gratis nedlasting Gratis skaleringsindikator Vennligst vent, vi forbereder linken dinSimple metode for scalping et par på 5 min diagram. Spesielt GBPJPY - av Imran Sait Kommersiell Medlem Ble medlem Mai 2007 1,464 Innlegg Jeg handler i GBPJPY og andre valutaer ved hjelp av denne enkle metoden for ganske en gang nå, og det har vist seg å lykkes 90 av tiden, den eneste tiden det har feilet, er når en spike opp eller ned i nyhetstid, så jeg fraråder alle å slutte å bruke denne 30 minutter før og etter nyheten om å unnslippe fra whipsaws. Denne metoden ble opprinnelig startet for 1min diagrammer, men på grunn av at flertallet av medlemmene var på meglere som hadde stor spredning, ble tidsrammen endret til 5min. Jeg er og brukte dette på 1 min. 5min og 15min, så det er ingen endringer av regler for noen av tidsrammer og samme innstillinger jobber for høyere tidsrammer også og for alle valutapar Denne metoden skal fungere bra på alle par, men på grunn av høy votalitet og bevegelse, elsker jeg å Arbeid på dette paret gir svært høy risiko for belønning. Jeg føler meg personlig at dette fungerer best fra 07:00 til klokka 20:00 GMT. Alle detaljer er i vedlagt PDF som er versjon 1.2, det vil bli kontinuerlig oppdatert. Sist oppdatert 17. november 2007. P. s. Jeg er online nesten 8-10 timer. så incase jeg svarer ikke. det vil være coz jeg er i seng, hvis ikke, jeg vil sikkert svare på alle gutter mens du er her og bruker denne metoden, vennligst ta avstemningen og vurder denne tråden også Major Revisions i denne versjon 1.2 Lag-innstillingene har blitt endret. Macd har blitt lagt til ASCtrend Alerts blir ikke lenger brukt. Disse endringene skyldes alle mennesker som handler denne metoden, og legges til for å gjøre denne metoden nesten lure Proof. Vennligst ta handler bare etter regler som er nevnt i PDF-filen, og luk inn fortjenesten dersom markedet beveger seg i favør av din retning for å få en Win-Win-handel og for å unngå tap av 1 pip. Bidrag tatt fra Auslancos strategi - Verdt å lese (Modifisert for å passe på denne metoden) Money Management amp Trading-vaner: Maksimum 5 risiko per par. Din risiko for profittforhold må være minst 1: 2. Det betyr at hvis du tar en 5-risiko på en handel, sørg for at fortjenestemålet ditt er minst 10.Altid har realistiske mål. Flere handler du tar desto mer du avslører kontoen din for tap. Ingen næringsdrivende i denne verden kan dra nytte av hvert enkelt markedskryss. Tålmodighet spiller en stor rolle i handel. Ta handler bare hvis du er minst 90 sikker på å tjene på det. Hvis du ikke er sikker, hold deg borte fra handelen. Å være på sidelinjen er like god som å vinne. Ha alltid en handelsstrategi. gjør en vane å holde seg til det spiller ingen rolle hvor desperat du er. Alltid stole på din strategi, men ikke bloomberg eller noen uttalelse fra citibank. Kartene dine er din forex-bibel. Alt du trenger å vite om forex, er på diagrammer. Du vil lære noe nytt hver dag fra dine diagrammer. Spesialiserer seg i ett eller to par. Hvert par har sine egne egenskaper. Ingen to par er de samme. Ikke handler alle parene megleren kan tilby. Hvis du spesialiserer seg i ett par eller to par, vil du snart kunne lese paret som et veikart. Hold deg unna markederne. Ikke prøv å jage hver eneste pip eller markedsbevegelse. Jo mer du handler det er mer risiko for å miste pengene dine. husk at det ikke er en enkel måte å bli en god konsekvent lønnsom handelsmann. Ingen kan bli en lønnsom handelsmann over natten. Som alt annet i livet tar det tid, tålmodighet mange ofre og læring. Ikke vær redd for feil. Bidrag fra Bfriend - Medlem av denne tråden og bidragsyter Jeg svarte noen spørsmål for noen via PM, og jeg trodde det kunne være bra å legge det inn i denne tråden. I utgangspunktet er det mine regler for denne strategien. For noen av dere (spesielt de faste) er denne informasjonen i utgangspunktet sunn fornuft for deg. Det sier seg selv, du tar det for gitt. sin andre natur. Men for de fleste handelsmenn har det noe ingen sagt dem. Det er lett å komme til denne tråden, skumle den, og bare tenk, quote, hvis lagene rager opp, bør jeg handle. Jeg tjene penger hver gang akkurat som Imrain. Quot Faktum er at lagene er flotte, men de kan ikke brukes hele tiden. Det er ikke at de er dårlige indikatorer (de er BESTE Ive noensinne brukt), men uansett hvilken type indikator du har, kan du bare handle under visse forhold. Uansett, her er min quotrulesquot eller quotconditionsquot som jeg snakker om: 1) Ikke handle når 60ema og 200ema er veldig smale. Vent til det bryter ut først. 2) Ikke handle når markedet er tregt (som akkurat nå). Akkurat nå er det eneste markedet som er åpent, Sydney, og det påvirker ikke denne valutaen. Ideelt sett vil du ha 2 markeder å være åpne. Den beste tiden er når Storbritannia og Japan er åpne samtidig, eller Storbritannia og USA er åpne samtidig. Du kan handle på andre tidspunkter, men bare sørg for at det er anstendig volatilitet momentum. 3) Ikke handle 30 minutter før eller etter nyheter. 4) Hvis det er BIG nyheter som kommer, kan det være bra å handle i flere timer før, fordi markedet bare boder og går ingensteds (samme problem som 2). Dette er fordi det venter på nyhetsbrevet. I dette tilfellet, ikke handle før etter nyhetene. Se ForexFactory Hjemmeside for nyheter i Red - High Votality. 5) Ikke handle hvis du står opp mot en barriere. Dette inkluderer daglig R1 R2 R3, daglig S1 S2 S3, daglig sving og ukentlig sving. Det er også godt å se på 15min 60ema og 200ema for å se om du er nær dem også. Jeg anbefaler også å behandle quot00squot (239.00, 238.00, etc.) som barrierer. Jeg kaller dem psykologiske barrierer, og det er egentlig bare sunn fornuft. Tenk bare på når du har en 100 regning. Du er mindre sannsynlig å bruke den. Når du endelig bestemmer deg for å bryte 100 regningen, bruker du vanligvis mindre regninger mye raskere. Dette er bare menneskets natur, og vel, forexmarkedet er drevet av mennesker. I stedet for bare å tenke på barrierene som tider for ikke å handle, bruk dem til din fordel. Vent til en valuta enten bryter gjennom barrieren eller spretter av den. Hvis det gjør dette, bør du fortsatt vente på lags å gi deg et signal. Så virkelig, dette gir ikke mye å handle. Noen dager er bedre enn andre, men i dag for eksempel har det ikke vært en enkelt god trygg tid til å handle siden jeg våknet opp. I dag var det spesielt dårlig i den forbindelse. Som en idiot, brøt jeg mine regler og prøvde å handle uansett. og jeg mistet. Hvis du bare følger disse grunnleggende reglene og bare handler når alle reglene er oppfylt, fungerer lagene hver gang. Ive hadde aldri tapt handel da jeg fulgte reglene mine. Hvis jeg hadde bedre disiplin, kunne jeg gjøre 90 vellykkede handler. I dag manglet disiplinen min, og det kostet meg. Regler hindrer deg i å gjøre dårlige beslutninger, men følelser hindrer deg i å følge reglene dine. Handel med følelser er aldri bra, men i virkeligheten vil 99 av oss aldri kunne handle uten følelser. Så lenge du kan holde følelsene dine i sjakk nok til å følge reglene dine, kan du være en vellykket handelsmann. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre)

No comments:

Post a Comment